Wednesday, September 23, 2009


Författarcoachen befinner sig som sagt på pang, hos sig själv, denna vecka, och kommer att följa bokmässan från sin soffa (se bild ovan).
Eventuellt blir det en liten promenad till Korsvägen och ett kort besök. Men inte desto mindre händer det saker i min lilla lya. Författarcoachen Ann Ljungberg kommer ända från London och nästa års storsäljande Romanceförfattare Simona Ahrnstedt (lägg hennes namn på minnet när ni står där i kasskön på ICA och ser hennes maffiga roman i pocketstället) ärar mig med ett besök och vi ska skåla i rosa champagne. Bildbevis kommer senare.
Jag bloggar som sagt inte på pang, däremot har jag twittrat lite, ni ser länktipsen jag retweetat på twitter.com/Forfattarcoach.

4 comments:

Pernilla said...

Åh, jag hade fördelen att skåla med Simona för ett par veckor sedan. Det känns som att jag vill göra det igen. :)

TAck för länkning förresten!

Simona said...

Ja, Pernilla och jag skålade föredömligt. Kul att det finns så många kvinnor att skåla med.

Tack för snälla ord - och kom ihåg - det viktiga är inte att ni SER boken, det viktiga är att ni KÖPER den.

:-)

Pernilla said...

Jag tänker inte köpa den. Jag ska ha ett signerat gratisex. Så det så. Nu menar jag gratis ex, inte gratissex...

www.malinrocaahlgren.com said...

Javisst bara man bodde i Sverige...