Monday, April 04, 2011

Fem veckor kvar...


Lite mer än en månad kvar till "skrivretreaten" i London. Har haft telefonmöte med deltagarna som är väldigt förväntansfulla, och det är jag med! Tänk att få sitta i en tyst, fridfull vacker lokal på källarplan i en kyrka, mitt i Piccadilly! Få ägna sig helt åt sitt skrivprojekt i några dagar. Hög koncentration, tystnad, raspande pennor och knattrande tangentbord. För att sedan komma ut i Londonbruset. Gå på museum, äta gott på restaurant, botanisera i bokhandeln Waterstones som ligger bredvid St James´s Church. Det finns platser kvar och det är till rabatterat pris - jag vill fylla lokalen! Läs mer här.

2 comments:

Evalinn said...

Det låter som en dröm...kanske det är min tur nästa år?

Johanna Wistrand said...

Jag kanske gör ett nytt försök nästa vår, men det är inte alls säkert, detta är ett experiment. Så passa på nu för sjutton!