Monday, January 08, 2007

E-boken "Kom igång & skriv!"

Release! Min första egenproducerade e-bok, ja bok överhuvud taget. Nu kliar det i fingrarna efter ytterligare två e-böcker som är under planering.
Boken utgår från min kurs "Kom igång & skriv!" som jag skapat och hållit i ca fyra år. Över fyrahundra elever har gått den och jag hoppas att boken ska bli lika poppis. Sen i torsdags förra veckan har jag fått in fyrtioen beställningar.

E-boken "Kom igång och skriv!" är ett tolvveckorsprogram som innehåller tolv lektioner, uppvärmningsövningar, skrivövningar och tvåhundra "börjor" efter vilka man spontanskriver i fem minuter varje dag.
Den är 68 sidor och kostar 119 kr inkl moms.
Möjlighet att få respons på texerna man skriver när man gör programmet (övningarna och varjedag-texterna) finns mot sedvanligt lektörsarvode.

Läs ett provavsnitt här.
Beställ boken här.

No comments: