Monday, September 08, 2008

Telefonseminarium med förverkliga-dina-drömmar-coach Evakarin

Ibland behöver man hjälp för att förverkliga sina drömmar, t ex författardrömmar. Författare och drömcoach Evakarin Wallin har skickat följande mail till mig som jag vill vidarebefodra till er:

Boka in torsdagen den 11 september kl 11.00
Vad är det som skiljer en dröm från en fantasi? Varför blir vissa drömmar verklighet och andra inte? Hur kommer det sig att fast jag vet vad jag behöver göra, så gör jag det inte?
Det är några frågor som du får svar på under en timmes telefonseminarium med Evakarin Wallin.
Evakarin kommer att prata om de tre viktigaste stegen för att uppnå vilken dröm som helst och du kan ställa frågor om hur du kan göra i din situation.

Du kommer att få tillfälle att bli inspirerad till att drömma, du kommer att få veta hur du upptäcker vad som hindrar dig från att uppnå din dröm. Och du kommer att förstå varför du inte gör något som för dig framåt.

Det är ett interaktivt seminarium där du får chans att ställa frågor och få svar på just dina funderingar. Seminariet är gratis. Ring från en vanlig telefon, du betalar bara vanlig telefontaxa.

Antalet platser är begränsat så därför måste du anmäla dig genom den här länken

Du som önskade att du kunde vara med, men vet att du inte kan anmäl dig du också! Samtalet kommer att spelas in så du kan lyssna på det i efterhand.

Alla som anmäler sig kommer dessutom att få en gratis e-bok skriven av Marcia Wieder som heter Back to Basics. Marcia är grundaren till Dream CoachU och drömcoachingprocessen. Du som är med på telefonseminariet kommer också att få ett mycket bra erbjudande. Obs! det gäller bara de som är med under själva telefonseminariet!

Sagt om Evakarins coaching:

"Jag gick drömcoaching programmet för min dröm är att skriva en bok. Tack vare programmet förstod jag vad det var som gjorde att jag aldrig satte mig ner och skrev. När jag förstod det blev det lätt att göra något åt det. Dessutom tog jag mod till mig och gjorde förändringar som jag aldrig trott mig kunna göra. Tack vare programmet känner jag att min dröm är möjlig att uppnå och jag har skapat både plats, tid och utrymme (som jag inte hade innan) för att börja skriva." Jessica, journalist med författardrömmar

No comments: