Thursday, April 26, 2007

Min e-bok på elib.se


Nu ligger min e-bok "Kom igång & skriv! Ett 12-veckorsprogram" ute på elib.
Så nu kan man ladda ner den från de flesta biblioteken i Sverige.
Ni som har läst boken och vill tycka till om den, skriv gärna ett omdöme här.

Senare. kl 21.08: Oj oj oj. Nu har jag fått mina två allra första låntagare på boken. Jag kan följa utlåning och försäljning från mitt konto på elib. Hela tjugo kronor blir det plus moms! Det måste vara så här att följa börsen. Det blir ny startsida i Explorer!
2/5: Nu har 39 personer laddat ner min bok från biblioteken!
4/5: Nu har 50 personer laddat ner boken, varav de fyra senaste från Uppsala Stadsbibliotek. Jag är ju från Uppsala så man blir lite nyfiken, synd att man inte kan se vilka som lånat den.....
7/5 70 nerladdningar.....
16/5 110 nerladdningar och en nionde plats på topplistan!

2 comments:

Helena said...

Vad roligt att du kan följa det så! Jag lånade den så fort jag såg att den kom upp.

Anonymous said...

Hej Helena!

Hoppas du har glädje av boken!
Jag kan följa utlåningsstatistiken och försäljningsstatistiken eftersom jag även är förläggare av boken - Multimanus bokförlag (det är förlagen som har login till elibs sida där man kan följa alla nerladdningar etc).
Tack för mailet, svar kommer!

Johanna W