Monday, May 14, 2007

Min ebok på topplista!

Tjoho! Nu har jag sålt 100 ex av min e-bok "Kom igång & skriv!"sen slutet av december 2006, och idag har 100 personer laddat ner den från bibliotek (sedan två veckor ca) runtom i Sverige.
Och boken är plats 10 på elibs topplista! Och ibland på plats 9, före Jan Guillou!
Och här ligger den minsann etta!
Å andra sidan säger det mer om hur få personer som egentligen ladda ner e-böcker.....110 nerladdade ex i dagens läge och med på topplista.
Så alla ni som läser detta, kom igen och ladda ner böcker och se till att få upp utlåningsiffrorna!
E-böcker är framtiden! I alla fall de man kan printa ut. Som min.

3 comments:

Anonymous said...

Läckert!

Anonymous said...

Hej Anonym (PT?)!
Tack så mycket!
Och så ligger jag etta på elibs lista på böcker inom Media och kommunikation såg jag idag :-)
Å andra sidan har endast 110 personer har laddat ner den. Det innebär att det inte är så många som läser e-böcker. Men jag är i alla fall med på en topplista!
Johanna

Linda G said...

Woohoo! Du sätter en trend!!!

Here's to fortsatt framgång (och nu är det tänkt att jag höjer handen till en skål) :-)